I've gotta feeling I'm not the girl I used to be



Jag brukade aldrig bli glad över att gå in i affärer som Kicks förut. Igår ... Lyckan var total när jag stod där bland nagellack, ögonskuggor och diverse andra produkter! Förstår inte vad som hänt, men jag klagar inte.

Och så fick mig ett genomskinligt nagellack med mig hem från mellandagsrean också, det är inte så dumt :-) Köpte även ett lypsyl (det var kris!) och två halsband. Inga kläder dock, visste inte riktigt vad jag ville ha ... Tror jag genomgår någon slags stilförändring nu i och med att jag tröttnat på allt gulligt och rosa, men däremot vet jag inte riktigt vad jag ska ersätta den stilen jag haft med. Än ... Det lär jag väl dock märka så småningom.

Ikväll blir det bio, jag och far min ska och se på Göta kanal 3. Det börjar nog bli dags att förbereda maten snart alltså ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0