Jag ska bli stjärna

Det är ett rätt intressant program att följa, med barnen som satsar på att komma upp i eliten i sporten de utövar. Jag undrar om jag kunnat vara så bra om jag tränat typ arton timmar i veckan sedan tidig ålder, men det kommer jag ju aldrig få veta. Fast intresset måste väl finnas där också, jag spelade både fotboll och innebandy när jag var yngre men det blev väl rätt så många uteblivna träningar för min del. Nej, någon elitidrottare skulle jag nog inte blivit ens om mina föräldrar satsat hundratusentals kronor på min utveckling.

Fast man kan ju vara bra på annat istället, sådant som inte involverar tennisarbågar eller brutna nackar. Och det kan nog vara minst lika bra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0