Kosttillskott, bu eller bä?

Jag är blek som ett lik, jag skojar inte. Kan inte vara sunt och jag antar att det finns någon vettig anledning som inte stavas solbrist (även om man skulle kunna tro det). Eftersom att jag inte dricker mjölk har jag garanterat både kalk och D-vitaminbrist. Säkert en massa andra brister också, som järnbrist, energibrist, endorfinbrist och så vidare. Borde antagligen knapra en massa vitamintillskottspiller.

Det var inte alltför länge sen jag var väldigt anti mot att stoppa i sig tillskott av alla dess slag, tyckte det skulle räcka att äta en allsidig kost. Men ärligt talat, det gör jag verkligen inte och jag börjar bli orolig för mig själv. Det är andra dagen i rad mitt huvud värker och trött är jag nästan konstant.

Kanske börjar vara dags att överväga alternativet med kosttillskott trots allt ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0