Min bror ...







Vad köper man till en sån kille i juklapp? En tonåring? Det hade varit lättare om han varit yngre, då hade han fått en leksaksbil :-) Men jag ska väl lyckas hitta på något, en inte alltför orimlig önskelista hänger faktiskt på kylskåpet ändå. Hade det inte varit för att han ligger på minus sen min födelsedag (jag fick min egen ski-board som jag redan ägde, hallå!) så hade han varit en okej nöt att knäcka. Men nu tar det emot lite, på ett sätt vill man ju vara lika gemen, ge igen ... Fast näe ändå, det är lite för lågt för mig! ;-)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Julklappar till tonårsbröder är svåra kan jag hålla med om. Jag tar det säkra före det osäkra och köper nåt nördigt spel, funkar varje gång. :)

2009-12-13 @ 22:04:15
URL: http://dekallarmigsakkinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0