Mitt nya liv

Nu tycker jag faktiskt att det är dags att skriva det jag grämt mig för att skriva i bloggen eftersom att det låter så fruktansvärt överambitiöst.

JAG SKA BÖRJA ETT NYTT LIV (eller kanske snarare uppgradera mitt gamla).


Sådär ja, nu var det sagt och orden kan inte dras tillbaka. Detta betyder att jag verkligen måste göra det nu, det som jag sa.

Men vad innebär det då, ett nytt liv?
Mja, jag är inte helt unik utan har vissa rätt typiska ändringar jag vill genomföra i mitt liv. Hade tänkt börja leva lite mer sunt, typ träna och motionera ni vet. Bara för att man mår bra av det och får mer ork till att göra annat, absolut inte för att jag inte är nöjd med hur jag ser ut om nu någon trodde det.

Sedan tänkte jag bli bättre på att ta tag i saker, att motivera mig själv till att genomföra sådant som känns tungt. Att göra klart saker och inte bara låta dem bli liggande halvfärdiga.

Och kanske viktigast av allt; den nya Bea ska bli en väldigt positiv, snäll och utåtriktad person. Lyxvarianten, färgen i filmen om mitt liv. Ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0