Nattugglan pratar i sömnen

Nu är jag hemma hos min älskade mamma igen ♥ Ligger i sängen med laptopen och har tittat på julavsnittet av Ullared för att se vad det egentligen är för något program som alla tjatar om ... Gud så mycket folk det var där! Och så var det rätt skoj att se också, alltid roligt med folk som vågar vara annorlunda ;-) Hade gärna sett fler avsnitt men det får bli en annan gång då det inte är så sent.

Innan hemkomsten idag blev det för övrigt middag hos pappas girlfriend, lite överbliven men GOD julmat som behövde ätas upp och givetvis ställer man upp.

Imorgon är det ju nyårsafton, vilket som vanligt innebär ett nytt år av möjligheter. 2010, det är helt sjukt vad fort tiden gick och det känns som att det var alldeles nyligen det blev år 2000 och folk trodde att tv:ar och all teknik skulle sluta fungera. Haha, varför egentligen? Mitt nyårsfirande kommer i alla fall ske på hemmaplan så vitt jag vet, med familjen. Tycker det är mysigast så och dessutom har vi ju inte setts  ordentligt på ett tag nu.

Wellwell, time to sleep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0