No!

Nu har jag kanske klantat till det rätt rejält. Att inte läsa Historia A kan ha varit ett stort misstag från min sida, upptäcker jag nu när jag sitter och tittar på tänkbara vidareutbildningar för min del. Lite dumt är det att jag inte förrän nu har börjat veta på ett ungefär vad jag vill bli, för om jag vetat det i typ tvåan hade jag givetvis valt annorlunda. Visst, det går ju att läsa in historiakursen sen på distans om man så vill, men det tar ju tid helt i onödan och förutsätter nästan att jag har ett jobb på sidan av det!

Wellwell, ska fortsätta städa mitt rum nu som jag höll på med.

Kommentarer
Postat av: maria

Jag är i samma sitts!! :S

Och grattis på namsdan :)

2009-12-02 @ 13:34:57
URL: http://hokuspokusfiliokus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0