Paranormal Activity

Tänkte jag skulle kolla upp vad det egentligen är för en film som alla säger är så läskig. Såg därför någon slags trailer för den på youtube, men det var även filmklipp där man fick se en biopublik när de såg filmen på bio och det var riktigt kul att se hur rädda vissa blev så jag skrattade mest. Men filmen ska ju tydligen vara läskig så man borde kanske se den för att avgöra det själv, men kommer jag kunna föreställa mig att det i filmen verkligen hänt i verkligheten som det påstås ska ha gjort, eller istället tänka att allting bara är animerat typ?


Kommentarer
Postat av: madde

den är ingen direkt flyga up i taket film men man har en orolig känsla i magen hela tiden. Tur jag hade sällskap i biosalongen ;)

2009-12-13 @ 01:56:34
URL: http://littlecrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0