Spöken ...

Sov mitt på dagen idag. Brukar egentligen aldrig göra det, men nu kändes det verkligen som att det behövdes! Vaknade en och en halv timme senare efter att ha drömt om att ett spöke ryckte tag i mig och sa att jag var tvungen att klä mig varmare. Natten till idag drömde jag att jag själv var ett spöke och att en gubbe högg mig med en yxa upprepade gånger, det gjorde svinont, men jag var ju redan död så jag kunde inte dö igen i alla fall ... Summan av kardemumman alltså, jag drömmer väldigt mycket om spöken just nu. Kan det bero på att jag sett för mycket på Ghost Whisperer på sistone? Well, inte mig emot i så fall, så länge spökisarna håller sig till drömmarna ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0