Står utanför allt!

Jag blir fasen deprimerad om jag inte redan var det! Kan inte söka några stipendium, för det finns inga sådana som passar för mig. Finns stipendium för allt möjligt, men inte för en tonåring som bor hemma hos sina föräldrar och inte har någon fastställd sjukdomsdiagnos.

Sett utifrån har jag det helt enkelt för bra tydligen. Att jag är rent deprimerad över att inte få åka iväg på hela jullovet och går runt och muttrar om att mitt liv suger, det finns det ingen räddning för. Inga stipendium har stiftats för sådana problem och bara gudarna vet varför. För när man misslyckats med samma körkortsteorifas tre gånger i rad och helt enkelt bara inte fixar det, då älsklingspollen är redo att galoppera på trapalandas gröna ängar (?!) och allting bara känns skit, då kunde man faktiskt behövt lite pengar i kassan för att muntras upp!

Kommentarer
Postat av: lindaa

du kan väl vara med dina vänner ist för att sitta hemma och deppa?

2009-12-07 @ 22:48:06
URL: http://lindzorrs.blogg.se/linda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0