Studentmössan är beställd

Uää! Nu flyger pengarna iväg, körlektioner och studentmössa men då har jag ändå valt det billigaste studentpaketet i klassen. Tycker kanske inte det är värt att lägga ut en hel tusenlapp bara för att få med ett överdrag till studentmössan och allt vad det nu var, så jag valde bort lite sånt och gör något roligare för pengarna istället.

Jag har nog inte riktigt förstått vad som är så speciellt med att ta studenten, visst man går ut gymnasiet men vad kommer man ut till? Arbetslöshet kanske även om jag hoppas att jag slipper det, och framför allt mer studier! Än har jag ju inte upplevt studenten och det kanske är roligare än jag tror, men jag tycker ändå det känns lite smått överskattat. Men det är upp till bevis då ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0