Tack, alla bloggare!

Det är nästan så det är pinsamt! Nu har jag surfat in på samma bloggar flera gånger sen jag kom hem, bara för att se om nån har uppdaterat (vilket någon sällan har). Det kan vara ett tecken på att jag har alldeles för lite att göra egentligen. Fast å andra sidan, när någon väl har uppdaterat blir jag väldigt glad också! Det kallas typ vardagsglädje tror jag, att uppskatta de små sakerna i livet ;-) Så uppdatera mer allihopa, så blir jag lycklig, haha.

Dessutom får jag inspiration av att läsa bloggar, många ger mig ny energi och motivation till att göra saker som känns tungt. Ibland följer någon textrad med mig i tankarna under dagen och gör det lättare att fatta beslut, orka med vardagen och helt enkelt leva. Det låter kanske lite knäppt, men det är sant och jag är såklart glad att det är så! :-) 

Kommentarer
Postat av: Bollan

Självklart kommer du att bli det, Jag kan hjälpa dig annars:-) Ha en riktigt God Jul och Gott Nytt År och hälsa familjen. Kram

2009-12-15 @ 05:21:38
URL: http://studiomix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0