Tidiga julklappar

Igår var jag med en del av familjen och såg på förhandsvisningen av "Prinsessan och grodan", visserligen var den tecknad men trots det var den jättefin och gullig, helt klart sevärd faktiskt!



Sedan fick vi tidiga julklappar hos mamma eftersom att vi kommer vara hos pappa över julen. Det på kortet ovan, var alltså vad jag fick och eftersom att jag var med och valde julklapparna är jag sjukt nöjd! :-D ♥ Det är alltså en väska, en Jet Set klocka, en del smink och ett diadem- mycket som jag behövde faktiskt!

 

Efter julklappsutdelningen bar det av till pappa för min och min brors del. Klev av i Luleå och tillbringade några timmar hos pappas ... Vad säger man, "flickvän"? Hmm ... Vi åt i alla fall ost och kex som jag älskar och såg på finalen av dansbandskampen, dansnördar som de är :-)

 

Idag har jag mest pysslat i mitt kära photoshop och ska fortsätta med det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0