Tonight's gonna be a good night

Idag har jag shoppat lite nödvändiga produkter från Kicks. Det blev en dyr mirakelhårinpackning, ett rött nagellack (har velat ha det i evigheter) och ett super extra strong hårspray.



Hade även körlektion på morgonen där det rådde minst sagt delade meningar om min körförmåga. Medan jag tyckte att jag på ett fint sätt tog mig till Coop kunde körläraren påpeka en hel rad fel som jag gjort utan att jag ens märkt det. Min fråga efter lektionen blev därför ganska naturligt "kommer jag någonsin få körkort?". Otroligt nog blev svaret ja, annars skulle jag tydligen fått veta det för länge sen. Men det vete tusan alltså om det verkligen stämmer ...

Men klassfest ikväll alltså! Är trött just nu men tror det kommer gå över när man väl kommit igång med allting, det ska bli roligt i alla fall. Har dock inte ännu bestämt mig för om jag ska gå ut efteråt (som de flesta andra) eller spara de pengarna till ett senare tillfälle. Får väl helt enkelt se hur mycket energi jag har kvar sen och om jag orkar :-) I vilket fall som helst lär jag sova läääänge imorgon har jag en känsla av! Hee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0