All we ever do is say goodbye

Glöm rubriken, det känns visserligen så just nu men den har ingenting med innehållet i inlägget att göra egentligen :-P

Morgon igen, förr eller senare blir det alltid morgon och jag är lika trött varje gång det sker! Har hittils hunnit med att äta frukost och göra mig färdig, samt spanat in bloggar och så. Blir så grymt avundsjuk på Blondinbella som får vara hemma och skriva på sin bok på heltid i sällskap av lyxiga mysdresser och lyxchoklad och andra goda tillbehör ... Mys eller vad!? Jag vill oxå ha deadlines att passa, ett förlag som väntar på att ge ut min bok ... Världen är allt bra orättvis! Fast egentligen är det ju bara mitt eget fel vet jag, för om jag varit tillräckligt driven och tog tag i saker så hade jag också kunnat vara där. Vem som helst hade kunnat det, men vi är fan för lata och osäkra, det är den grymma sanningen.


Nå ja, inte att förglömma. Helt värdelös kan jag ju inte vara i alla fall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0