I wanna be someboby else but it's ok if I could only like myself

I hörlurarna spelar Kitty & The K och sjunger om att vilja vara någon annan, kreativiteten flödar och nere i köket står mamma och rullar paltar. Kan ju knappast bli bättre! Imorgon blir en riktig läxdag dock, pluggade lite i morse men hade alldeles för mycket annat som snurrade runt i huvudet för att kunna koncentrera mig då. Det har varit så i några dagar nu och jag har inte alls kunnat förbereda mig inför provet så som jag bestämt mig för att jag skulle. Men får verkligen försöka att lära mig allt det jag inte kan imorgon och plugga som en tok 06-24, det ser jag fram emot, och jag menar det verkligen ♥ Faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0