Jag blev spådd

På lunchen idag förutspådde vi varandras framtid. Min framtidsprognos såg väl ändå hyfsad ut om man jämför med de andras typ, haha. Jag skulle typ plugga vidare efter gymnasiet och träffa en kille som sedan dumpade mig vilket gjorde mig så ledsen att jag flyttade ut till en stuga i skogen och började skriva på en roman/fantasybok etc. (delade meningar där). Det skulle dröja länge innan jag vågade skicka in den till ett förlag eftersom att jag var så rädd för kritikerna, men när jag väl gjorde det började det gå hyfsat för mig i alla fall så jag flyttade in till Stockholm. En dag i tunnelbanan tappade jag ut ett bokmanus över hela golvet och trodde att allt var kört, men då kom en superhunk och hjälpte mig att plocka upp dem. Sedan skildes vi åt, men han blev så förälskad i mig att han åkte tunnelbana tre gånger om dagen bara för att försöka träffa mig igen. Tillslut såg han mig igen, men då var jag i sällskap med min förläggare eller något och han trodde att det var min pojkvän. Tredje gången vi sedan träffades på tunnelbanan tog jag upp en vante som han tappat och bjöd ut honom på dejt. Sedan var vi typ ett par, kommer inte ihåg fortsättningen.

Tja, jag får väl säga att mina vänner lyckats fånga rätt bra vad det är för ett liv jag skulle kunna tänka mig att leva ändå. Fascinerande.

En annan skulle bli kvarterets hippaste morsa och ordna de mest fantastiska barnkalasen. Inget för mig :-P

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!

Har skrivit om Egypten på min blogg, och att jag ska åka dit den 8e December. Har du varit där, om du kan ge mig några tips?

Och sen, är du avis?? ;)

Svara gärna om du vill=)

Kraam!

/Amanda

2009-11-20 @ 07:24:47
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa
Postat av: Madicken

Allr bra?

Ha en bra Fredag! :D

2009-11-20 @ 09:46:08
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: maria

Och jag vat att jag har rätt !! :D

Bara för att Ronja tror sig veta vad du ska skriva... Jag tror inte, jag VET :} Lite spooky kanske? Men så är det att känna en spåtant :P

2009-11-20 @ 11:05:19
URL: http://mariaca.blogg.se/
Postat av: BeUniqeUF - Egendesignade linnen

Hej! Vill du ha ett unikt och snyggt linne som bara ett fåtal kommer bära upp? Du har chansen till de! Kontakta då oss.



Mvh BeUniqeUF

2009-11-20 @ 12:32:05
URL: http://beuniqeuf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0