Jag pluggar, det ni!

Amen åh alltså! Vem sitter hemma och pluggar halv tio på en lördagkväll om inte lilla jag. Känns som att jag verkligen inte kan ha något liv när jag gör detta, men just nu har jag inte mycket bättre för mig tragiskt nog och jag måste verkligen klara provet med godkänt resultat! Bea för ett år sedan skulle antagligen slitit halvt ihjäl sig för att uppnå ett MVG men jag har totalt glömt bort hur man pluggar eftersom att vi i princip aldrig har några prov nuförtiden. Förstår inte vad som hände med ambitionerna jag hade förut, då var det nästan skandal att bara uppnå godkänt på ett prov. Nu får jag väl vara glad om jag ens lyckas med det ... Men glad ska jag faktiskt vara ändå i så fall! Riktigt lycklig för även om jag såklart vill ha högre så får jag nog sänka kraven på mig själv så jag inte blir besviken helt enkelt. Särskilt med tanke på att det är svårt att lära sig något när det hänt så mycket jag gått och tänkt på.

Men nog pratat om det nu, ska återuppta en msn-konversation. Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0