Kom an då, svajnis!

Alltså jag fattar verkligen inte det här med svininfluensan, när man ser på tv och läser tidningar verkar det som att en massa folk fått det, men jag har nog faktiskt aldrig träffat någon som haft det. Inte har jag blivit smittad själv heller trots att jag gått på stan, bio, åkt buss med en massa människor and so on. Snart börjar jag tro att alltihopa bara är ett påhitt trots allt.

Det var nästan så jag förväntat mig att jag skulle bli smittad, men nu har jag helt glömt bort att risken ens finns. Om jag nu skulle bli sjuk, borde jag inte blivit det redan då? Denna tanke får mig framför allt att tvivla på om det ens är värt att ta sprutan. Fast gör jag det inte lär jag väl få äta upp detta sen ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0