Läxor, plugg och åter läxor

Har klarat ännu en fas i körkortsteorin nu, min andra! Fattas väl bara annat egentligen, med tanke på hur noga körläraren påpekade idag att det var att jag tog tag i det nu. Man kan väl egentligen aldrig skylla på att man inte haft tid ... Har bara prioriterat andra saker som att umgås med pappa som jag inte träffat på en månad, fota osv. Men nu ska det bli andra bullar minsann!

Dagens körlektion var i alla fall rolig, lite för kul kanske eftersom att det inte är därför jag tar dem egentligen och jag inte borde vara så svammlig som jag är. Fast visst, nog känns det som en bonus att man ibland skrattar som en tokig. Men jag måste skärpa mig, det blir en dyr historia annars.

Men nu blir det till att ta en dusch och sedan ta itu med GKO-läxan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0