Lektion

Sitter och knaprar tutti frutti godisar och har just gjort klart det sista i portfolion. De goda godisarna är snart slut, det gillas inte. Så är jag jättesugen på snabbmat, har blivit alldeles för mycket sådant på sistone egentligen och jag åt ute hela två gånger förra veckan. Det blir en dyr historia om jag inte skärper mig. Fast jag köper ju inte så mycket annat egentligen, så mat kan jag väl få unna mig ändå. Lite fotogrejer skulle ju dock inte sitta fel, kanske borde ansträngt mig lite mer till den där fototävlingen vi hade i uppgift att fota till för några veckor sen? Tiotusen till fotoutrustning hade ju suttit rätt bra, men det är för sent nu hur som helst även om man mot all förmodan tagit en tillräckligt bra bild för att vinna.

Men snart slutar vi, så jag ska avsluta nu.
Kramiz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0