Min tid är NU

Jag är sämst på att uppdatera, men fine, whatever. Det känns inte så viktigt längre att ni ska få ta del av mitt sorgliga lilla liv, finns inget att berätta. Orkar inte göra annat än att fantisera om utlandet, obegränsat med pengar, framgång ... Och allt sådant jag starkt börjar betvivla att jag någonsin kommer få uppleva. På något sätt har jag föreställt mig att när jag blir äldre, då kommer allt sådant automatiskt eller att det i alla fall löser sig på något sätt. Men, jag börjar starkt tvivla på det nu.

Det är jag som måste ta det första spadtaget och nästa och nästa. Som måste sätta bollen i rullning och hålla den rullande. Som avgör hur mitt liv ska bli, helt enkelt. Det är dags att bestämma sig för något och det är nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0