Morning sun

Spotify är på och spelar låtar i mina hörlurar medan jag surfar runt lite på nätet. Morgonen har jag ägnat åt att plugga, men nu måste jag faktiskt ta en paus och göra något annat! Känns ändå som att jag börjat behärska grunderna nu så det är ju alltid positivt.

Idag ska jag inte göra så mycket roligt såvitt jag vet. Om det varit fint väder hade jag nog gett mig ut på en fotorunda, men det är totalgrått väder ute och det brukar aldrig bli bra att fota då ... Inte för mig i alla fall! Istället blir det väl alltså till att skriva lite, plugga lite till, göra läxan jag fick från förra körlektionen och bara ta det lugnt. Men det är ju ändå söndag, så då får man göra ingenting! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0