Still alive

Det förvånar mig att jag fortfarande har några bloggläsare kvar med tanke på hur ruskigt dålig jag blivit på att uppdatera på sistone. Igår hade jag i alla fall fullt upp med skola, körlektion och ridning och den resterande tiden gick åt till att se på tv och läsa helt enkelt. Idag har jag varit på riskettan vilket inte alls var så genomtråkigt som jag förväntat mig att det skulle vara ... Vi fick till och med fika! ;-)

Nu ska jag om någon timme sitta på bussen till Luleå är det tänkt. Ska gå på stan där en stund och försöka hitta mig ett par snygga vinterskor och eventuellt lite andra kläder. Fast egentligen borde jag rensa min garderob innan jag köper något mer, hyllorna är överfulla med skor som hotar med att trilla ner vilken sekund som helst och det finns inte en enda galge som är tom. Bara ett problem då ... Inte kan man ju slänga skor?!

Och som den sällskapssjuka jävel jag mer och mer börjar känna mig som, tycker jag för övrigt det ska bli supertråkigt att tillbringa typ två timmar på en buss där jag inte känner en enda människa. Så nu vet ni det, liksom. Ingen som har lust att åka buss och hålla mig sällskap? Öhh nej? Trodde väl det ... Typiskt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå , allt bra ? :)

2009-11-06 @ 22:58:34
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: Mi Eberhardt

Du har gravid-reklam på din blogg! =O

2009-11-07 @ 02:27:33
URL: http://mieberhardt.bloggagratis.se/
Postat av: daniella !

hej, fin blogg :D

kolla gärna min blogg !

2009-11-07 @ 14:11:06
URL: http://dzaata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0