Tågluffning, att jag inte kommit på det tidigare!

Jag har insett en sak; Jag vill tågluffa! Det måste ju vara det optimala sättet att få se en massa olika länder utan att för den delen bli högt skuldsatt för resten av livet. Och vilken upplevelse sen!

Förresten insåg jag just en till sak, jag är inte alltid så smart ... När jag kollade igenom vilka länder interrailpasset gäller i utbrast jag besviket, "Va?! Inte Paris?!". Som att det skulle varit ett land, dah! 

InterRail Global Pass gäller i 30 Europeiska länder:
Belgien, Bosnien-Herzegovina, Bulgarien, Danmark, Finland, Frankrike, Grekland, Irland, Italien, Kroatien, Luxemburg, Makedonien, Montenegro, Nederländerna, Norge, Polen, Portugal, Rumänien, Schweiz, Serbien, Slovakien, Slovenien, Spanien, Storbritannien, Tjeckien, Turkiet , Tyskland, Ungern, Österrike.


Ja tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0