Tio anledningar till varför denna dag suger totalt

- Jag drömde om att det var krig och fiender klättrade upp på Globen så vi var tvungna att skjuta.

- Jag råkades komma åt en knapp på datorn som vände hela skärmen upp och ner. När jag påpekade detta i vädjan om hjälp, var det enda jag fick som svar "Jaha?".

- Jag är av någon outgrundlig anledning trött och har en svag men irriterande huvudvärk.

- Jag höll på att köra på fler än en gångare under körlektionen.

- Mina tio fasförsök var slut, så jag fick betala 100 kr för att få tio till.

- Dessutom blev jag hungrig och var tvungen att lägga ut 10 kr på en korv.

- Som att det inte var nog med det valde jag fanta istället för sprite, big mistake.

- Jag förlorade ännu några droppar saltvatten från kroppen vid beskådning av det lilla underverket. Åh!

- Jag har ett prov att plugga till, men det jag känner allra minst för just nu är att plugga.

- Jag är godissugen men har inget godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0