Uppdatering var det här

Har fått reda på att det finns somliga, nämner inga namn, som går in på min blogg 75 gånger i timmen för att se om jag uppdaterat. Detta gör att jag känner lite skuldkänslor över att jag inte bloggat alls sen igår, gud så trist för alla som inte har något bättre för sig än att läsa bloggar alltså!

Idag blev i alla fall en kort skoldag bestående av en lektion, påväg till stan mötte jag och Mi en Norran-gubbe som påstod sig vara världens bästa pappa och frågade oss hur vi skulle fira farsdag. Han tog även kort på oss, så vi får väl se om vi hamnar i tidningen nu. Tror dock inte det är någon större risk eftersom att Mi sa något roligt just när jag skulle fotas vilket resulterade i att jag storgarvade på alla bilder. Men det kanske går att photoshoppa bort så jag ser sådär seriös ut som de alltid gör i tidningar? :-P

Sedan har jag även haft körlektion idag bestående av backning runt hörn och parkering. Samtliga inblandade överlevde till min stora glädje.

Wellwell, sluttalat om min olidligt spännande (?) dag som ni inte kan få nog av att läsa om (?) :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0