BESVIKEN

Jag blir så besviken! Nu har pappa borta i Afrika blivit tvungen att boka om hemresan och kommer inte hem förrän nästa måndag, vilket betyder att inte bara halva utan hela mitt lov är förstört. Dessutom kommer jag pga. detta inte ha tillgång till mitt pass och då går det åt skogen med riskettan. Varför ska alla mina planer bara gå i kras? Orkar inte!

Hade ju precis börjat känna mig positivt inställd till lovet trots allt, och så detta. Och laddat upp med godis för idag hade jag för att kunna plöja mig igenom fotofilmen. Nu smakar godiset inte gott längre och med besvikelsens tårar som hotar med att tränga fram är det ingen idé att försöka koncentrera sig på filmen heller.

Får väl göra som vanligt istället och läsa bloggar om spännande personer. Det kanske kan skingra tankarna?

Update: Till och med min körlektionstid imorgon blev avbokad!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken söt design och själva bloggen och allt är liksom helt perfekt!



Ha en bra dag, du har väl inte glömt att ställa om klockan till vinter tid?

2009-10-26 @ 14:30:51
URL: http://saransara.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Naw, då måste jag lyssna på den :D

2009-10-26 @ 14:34:30
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0