Bye bye moneysar

Hemma igen. Känner att födelsedagspengarna flygit iväg fast jag egentligen inte köpt något ... Förutom en påse chips, en köttbullsmacka och en trocadero då. Inget vettigt dock eftersom att allt som finns i affärerna antingen är för dyrt eller för tråkigt. Är ju rätt inne på något rätt extremt även om jag inte riktigt vet exakt vad, men jag har en känsla av att jag bor i fel stad i fel land för den typen av utbud.

Nog om det dock, nu ska jag försöka ta itu med körkortsteorin eftersom att man om man klarat alla faser innan nästa tisdag är med i utlottningen om en gratis körlektion. Och det skulle ju såklart inte sitta fel, även om jag tvivlar lite på att jag lär vara nog fullproppad med kunskap tills dess. Men försöka duger ju :-)

Kommentarer
Postat av: My Vestlund

Åh, tack själv!

Jag har en tävling på min blogg. Du får jätte gärna delta.

Kika in här: www.myvestlund.blogg.se

2009-10-27 @ 20:15:09
URL: http://myvestlund.blogg.se/
Postat av: lindaa

man ska våga vara sig själv, man ska ju inte behöva byta land för att få se ut som man vill, right? ;)

2009-10-27 @ 20:36:47
URL: http://lindzorrs.blogg.se/linda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0