Det finns inga genvägar till körkortet, tydligen

Jag är verkligen hopplös! Varför lyckas jag gång på gång inbilla mig själv att andra halvan av körkortsteoriboken är totalt onödig och att det räcker med att jag läst första halvan för att klara av faserna på körskolans hemsida? Nu har jag alltså för andra gången suttit och svarat på 70 frågor helt i onödan. Typiskt mig alltså, att försöka göra det lätt för mig. Men nästa gång ska jag allt se till att vara bättre förberedd! Inbillar jag mig i alla fall.

Kommentarer
Postat av: My Vestlund

Sv: det får bli till nästa gång!

Men nu vet jag ju det :)

Tack för din kommentar!

2009-10-27 @ 21:08:52
URL: http://myvestlund.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag känner igen mig och två gånger underkänd på faserna? Det är inget! Jag fyllde på dem två gånger...dvs...ja gjorde dem nästan 30 gånger. Visst, jag har läs och skrivsvårigheter men kom igen Bea... Två gånger? Det är INGENTING.

2009-10-27 @ 21:55:38
URL: http://mariaca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0