En dundermiss!

Är så grymt besviken på mig själv! Brukar vara den som har stenkoll, men att min första teorilektion på körskolan var idag ... Det hade då helt raderats ur mitt minne i virrvarret av allt annat som skett i kombination med min obeskrivliga trötthet. Inte känns det bättre att jag försöker intala mig själv att jag inte hunnit dit i vilket fall som helst, eftersom att det körde ihop sig i stallet då det blev mycket mer att göra än jag väntat mig. Och att om jag mot all förmodan skulle hunnit, hade jag varit vrålhungrig då jag inte hunnit äta. Men det handlar ju liksom inte om det utan om principen, jag missade en lektion!

I frustrationen över detta kände jag mig tvungen att boka in tre nya körlektioner istället med start imorgon. Inget ont som inte för något gott med sig för dessa tänker jag banne mig inte missa för allt i världen! Men det känns ändå så himla surt att jag missade teoristarten, som att det gör mig till en sämre människa. Ja, det var nog första gången jag missade något, men det känns verkligen som en gång för mycket och jag vägrar insé att ingen är ofelaktig. Vägrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0