En stadstur

Tillbaka från stan nu. Några vinterskor blev det inte eftersom att 99% var svarta, 0,5% var opraktiska och 0,5% inte fanns i min storlek. Hittade annars ett par jättemysiga och fina på Kappahl (!) men de var för små så nu får jag förlita mig på att jag hittar några skor i Luleå istället. Köpte mig dock hårfärg vilket verkligen var på tiden då det gått fem månader sen sist jag färgade ... Dags att fräscha upp sig känner jag, det är faktiskt inte kul att gå och känna sig sunkig bara pågrund av att man börjar få tillbaka sin naturliga hårfärg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeeej !



En liten fåga , vad tycker du om bloggerskan ALEXANDRA, även kallad Kissie?

2009-10-24 @ 16:42:01
URL: http://eweman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0