Nu har jag även en fotoblogg

Det är bara att inse att denna blogg blivit för liten för alla foton jag tar. Därför har jag nu skapat en särskild fotoblogg där jag lägger in foton jag tagit och redigerat. Så denna blogg kommer i fortsättningen bara handla om ... Allt annat. Det blir väl bra?

Men vill ni kolla på bilder så besök gärna Fotobea.blogg.se, känner riktigt vilken hipphetsfaktor det där namnet har alltså! Not. Men jag har absolut ingen fantasi när det kommer till bloggnamn och det duger väl ändå för det jag gör. Ja, fotar alltså.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaaa men man vill ju förnya lite ;)



En liten fråga bara ... Känner du också ibland att du blir "beroende" av att blogga ? x)

2009-10-29 @ 22:24:26
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0