Praktikfredag


Mi hade roat sig med att riva sönder ett papper och lägga alla bitar på datorn.




T/R folket hade pantat burkar vilket betydde FIKA för våran del!


I väntan på att Mi skulle få en alvedon passade vi på att beskåda några vackra karikatyrer av de anställda.


Mi tyckte det såg ut som att jag tittade på porr. Nejdå, påskliljor och vinterlandskap på sin höjd.

 
Hade lite att göra mot slutet så jag slängde ihop en bloggheader åt Mi. Hon tyckte bilden var ful, men hallå, det var den enda som fanns på datorn! :-P


Gjorde en illustration, Mi tyckte det såg ut som Idol-Carolina ...


Så jag fick för mig att jag skulle prova rita en "seriös" teckning av henne medan Mi ritade Idol-Calle.

Det är riktigt kul att ha praktik och speciellt när man är speedad på X antal koppar varm choklad, bullar och chokladbollar! Att det är jättetrevligt i fikarummet med alla vuxna som pratar om hur det var på deras tid, gör inte saken värre! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0