Tänk om jag låtit såhär på riktigt!

La meilleure chose qui existe doit sûrement être la langue! Ecrire des mots exotiques et vraiment les comprendre, je pense que c'est merveilleux. Vient de découvrir que la Grande-français est une belle langue de la pensée. Mais bien sûr je ne parle tant sans vraiment me utilisant à la place de l'Internet pour aider, pour prétendre que je peux :)

Coolt hade det varit!

Översättning:
Det roligaste som finns måste ju ändå vara språk! Att skriva exotiska ord och faktiskt förstå dem, det tycker jag är härligt. Har just upptäckt att just franskan är ett väldigt vackert språk egentligen. Men såklart kan jag inte prata det så mycket egentligen utan använder mig istället av internet som hjälp, för att låtsas att jag kan det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0