Trött men glad

Uppe tidigt eftersom att jag ska iväg på körlektion halv nio. Dock kanske jag steg upp lite väl tidigt eftersom att jag redan gjort mig färdig och är klar för att åka ... Men det skadar ju aldrig att få lite tid över till att bara ta det lugnt. Dessutom upptäckte jag ju igår, som längtat efter Photoshop hela lovet, att datorn jag lånade från skolan för praktiken OCH HAR HEMMA NU ju har Photoshop installerat på sig. Så nu sitter jag uppkopplad på den och är helt lycksalig.

Och that's quite much it. Ska surfa runt lite nu så ha det bra gott folk! :-)

Kommentarer
Postat av: sandra

ha en bra dag :)

2009-10-30 @ 11:41:24
URL: http://sjacovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0