Tvkväll

Idag var första avsnittet för säsongen av Halv åtta hos mig! Det är faktiskt en av de få tv-program jag brukar följa, om man bortser från Idol, Melodifestivalen och Matakuten, så jag blev jätteglad när det drog igång igen. Vet inte om det är matlagningen, Helges roliga kommentarer eller hela konceptet som jag tycker så mycket om men det gör jag i alla fall.

Nu sitter jag och halvt om halvt ser på en svensk serie som dragit igång på ettan, verkar handla om ett skilsmässopar som bråkar om en hund, jag undrar om det ska hålla på så i alla tolv avsnitten? Hmm ... Inte det bästa jag sett kanske. Menmen, ska ge det en chans i alla fall och se om det blir mer spännande sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0