Vad tänkte jag på?

Insåg just chockat att jag inte bloggade på hela dagen igår, ruskigt ouppdaterat här alltså! Nej, skämt å sido så fanns det väl säkert någon bra anledning till varför jag inte bloggade. Som till exempel att vi hade jättetrevliga middagsgäster på besök och åt en massa god mat, det borde vara anledning nog att slippa undan andra "förpliktelser", right? :-)

Imorgon börjar praktiken och jag har faktiskt inte en aning om hur jag känner inför det. Eftersom att det innebär att jag måste ta itu med mitt jobbiga projektarbete känns det inte alltför roligt. Att jag inte bestämde mig för att skriva en bok istället, då hade det känts betydligt roligare ... Särskilt med tanke på att min största dröm är att remporter le prix Nobel de littérature! Ibland är jag ganska korkad.

 


Kommentarer
Postat av: madde

ja visst är det konstigt att man liksom blir beroende av en sådan banal sak som att blogga :O

2009-10-12 @ 22:01:22
URL: http://littlecrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0