I dont like it

Några i klassen ska göra en klassbok som projektarbete, så idag blev jag intervjuoffer. Jag gillar inte att bli intervjuad då jag MÅSTE svara på frågorna! Visst, jag har inget emot att skriva och berätta om mig själv i bloggen men då är det ju vissa valda delar och inga speciella frågor jag inte får låta bli att svara på. Så där satt jag alltså på den lilla intervjun och svarade "öhh, vet inte" på frågor jag känner mig själv tillräckligt bra för att mycket väl veta svaret på. För att jag helt enkelt inte vill stå för vilka som till exempel är mina förebilder, just därför att ingen skulle förstå och förklaringen inte ens ryms i boken. Dessutom måste jag verkligen framstå som en väldigt egocentrisk människa eftersom att jag på frågan om vem i klassen jag tror kommer lyckas bäst i framtiden, fick veta att jag ju fick svara mig själv, och gjorde det! Bara för att jag inte vågade peka ut någon särskild av risk att någon skulle tycka jag var knäpp ... Moget Bea. Dessutom angav jag (motvilligt) min bloggadress, så nu kommer hela klassen kunna läsa vad jag skriver. Panik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0