Lazy day

Wihoo! Jag har just insett att jag varit väldigt osocial när jag pratat på msn idag men det beror bara på att jag föredrar verkliga livet framför internet som det känns i nuläget. Men har pratat med två riktiga knasbollar som addade mig för några dagar sedan vilket har varit en, hmm ... Intressant upplevelse. Fast nu har jag tröttnat på att ligga i sängen och knappra på mina tangenter vilket tar hårt på kroppen i längden, på alla vis.

Detta har resulterat i två promenader för min del under helgen, känner mig så himla duktig alltså! Ska verkligen börja ta tag med motionen nu, kan ju inte ligga på latsidan om jag ska nå mina små mål. Men det kommer gå bra, det vet jag! :-)

Har inte blivit så mycket uppdatering i bloggen på sistone, men så blir det ... Ha det bra alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0