Måsten och borden

Jag förstår inte! Orkar inte ta itu med ett jävla dugg längre ... Bara går runt helt håglös och obrydd.

Jag borde:
- Höra om att boka körlektioner (Mejlade och frågade om inloggning till hemsidan så man kan boka)
- Plugga körkortsteori
- Fixa praktikplats
- Jobba med projektarbetet
- Boka PA träff med min handledare (Mejlade och frågade om tid osv.)
- Beställa skolkatalogen
- Skriva på boken
- Städa i garderoben och organisera röran där inne
- Läsa klart boken jag bestämt mig för att läsa
- Duscha ... Nu!

Istället sitter jag bara på facebook och snörvlar av förkylning. Helt slut efter ett ridpass som fullkomligen tog musten ur mig trots att det inte alls var jobbigare en i vanliga fall. Skyller allt på förkylningen ... Det borde man väl få ...?

Åsså sitter jag och drömmer om allt det jag vill ha, som jag skulle köpa om jag vore rik. En ny höstjacka, snygga skor, hårförlängning, lyxig ridutrustning, en häst, trevliga utlandsresor, systemkamera, gymkort, en lägenhet att inreda fritt, en bil (och körkort), en bubbelpool, ett spännande liv ... Och ork, vad fan. Först det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0