Party like a rockstar

Igårkväll blev det fest hos Maria som ju fyllt år. Mycket trevligt folk var det där så det blev kul, synd bara att det fick bli så tidig hemgång för min del då de andra skulle ut och jag är för liten, men snart är det min tur också! ;-) Var i alla fall skojigt att det var djurtema på festen, så alla var utklädda till djur. Själv var jag en groda typ, skulle ha varit en flamingo egentligen men det rosa hårsprayet jag köpt var helt bedrövligt och jag såg mer ut som ett monster när det var på plats, så jag var tvungen att tvätta bort allt och ändra allt på en halvtimme. Men det gick ju det också! Har dock inga bilder på det som synd är, men finns säkert någon annan som har så man kan sno :-) Och för allas vetskap drack jag min första cider, en månad före min födelsedag typ. Men ingen "fjortisfylla" för det inte, blev knappast påverkad. Men nu har man i alla fall testat.

Hittade för övrigt några bilder på mig då jag fotade Sports Camp. Engegemanget är det då inget fel på!





Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0