Det är lätt att bli salig

Idag efter skolan gick jag in till stan, jag skulle ju bara titta ... Jo, tjena mittbena! Det slutade med att jag under de tio minuter jag hann gå där innan mamma ringde och sa att hon kunde komma och hämta mig, hann inhandla en fucking tröja! Fast en väldigt mysig sådan ... Och på rea ... Som jag faktiskt tyckte var väldigt fin också. En vit medium visserligen, vitt känns inte som min färg och egentligen har jag ju small. Men vad fan liksom, petitesser!



När jag kom hem sedan bar det av ut i svampskogen med mamma. Vi hittade supermycket kantareller, så det blir till att äta utav bara den! :-D Fast ärligt talat ... Jag är inte särskilt avundsjuk på mammsen som ska rensa dem imorgon ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0