FotoBea?

Idag har jag känt mig lite som en hustomte på praktiken, som suttit och tryckt i någon vrå och smugit runt för att inte störa husfolket. Missförstå mig rätt, det har jag absolut inget emot, men inte hade jag dött av lite mer arbete om jag säger så ;-) Men alla verkar ha rätt mycket att stå i just nu har jag förstått, så det är något jag får leva med. Det lär nog dock bli mer att göra imorgon, då jag ska fota! *Gillar SKARPT*

Det har blivit mycket fototänk på sistone, i natt drömde jag till och med om fotovinklar och kort ... Knasigt! Men samtidigt har jag absolut inget emot det, fotograferandet är något som bara växer i mina ögon och det känns mer och mer som en del av mig och mitt liv. Ett framtida yrke? Absolut, om jag får bestämma.

Såg dokumentären om Susan Boyles framgångssaga som gick på tv ikväll. Hon hade en dröm som hon förverkligade, med råge. Tänk om jag också skulle kunna ...
I dreamed a dream.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0