Från hjärtat

Jag är så less på mig själv. Eller snarare på den jag brukade vara. Den där olidliga prettohatten som trodde att hennes bloggande om alla "viktiga" ämnen skulle förbättra världen. Bläääk! Krääääka!

Nu blir det på sin höjd några "idag har jag ... Bla bla bla" inlägg några gånger i veckan. Egentligen vill jag bara spy på dem också, på alla ord mitt tangentbord skapar i min infekterade blogg. Vet inte riktigt varför jag fortsätter blogga egentligen, kanske ser jag det lite som ett tvång.

Jag vill inte skriva om vad jag har för åsikter längre, läser gärna andras men känner mig bara som en jäkla idiot när jag själv skriver vad jag tycker. Som att någon skulle bry sig, HA! Kanske är detta det enda inlägget i denna bloggen där jag faktiskt uttrycker en åsikt. Egentligen vill jag nog helst spy på det också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0