Leeeets Daaaaance!

113 träffar på mindre än två timmar samt två kommentarer. Nej, jag pratar inte om blogg.se utan min blogg på min nya favoritsida, Dansmaffian! Okej, nu ska vi väl inte ta i så vi spräcker oss, men lite kul är det ju att veta att någon faktiskt läst det jag skrivit om och att alla inte bara är anonyma fåntrattar :-) Det känns verkligen som att det är en helt annan stämning i dansvärlden, folk är så väldans trevliga och orkar bemöda sig med att visa lite intresse också! Och tänk jag trodde aldrig jag skulle säga detta, men som jag önskar att jag fått fara på dans ikväll ...

Update: Vad hände egentligen förresten med statistiken på blogg.se? 52 besökare hade jag tydligen igår och 31 idag, vilken chock! Måste dock berott på att pappa länkade mig från sin blogg på dansmaffian :-P

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det är ju bra med lite reklam eller...?

Ser att du har läsare på Dansmaffian också, man måste välja titel med omsorg förstår jag ;)

2010-02-14 @ 16:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0