Live, love, laugh



Dagen har gett upphov till mycket blandade känslor och jag har pendlat mellan hopp och förtvivlan, men jag försöker ju fokusera på det som är positivt trots allt! På dagens engelskalektion fick jag anledning att bli riktigt glad, när vi pratat i små grupper hade vi indviduellt samtal med läraren som tyckte det lät bra när jag pratade! Jag ligger på VG såhär långt, shit, jag som trodde jag skulle få vara glad om jag fick ett G innan kursen börjat, men det känns superbra nu i alla fall.

Sedan fick jag även tillfälle att lyssna lite på en gruppmedlem som glatt beskrev innehållet i böckerna han håller på att skriva, jag har ju stor respekt för författare i allmänhet men att börja prata om sina projekt med någon man knappt känner, jag blev så full av beundran! Han verkade så säker på sin sak dessutom, övertygad om att det han skrev var superbt. Och jag som inte ens törs prata om det jag skriver för mina närmaste för att jag är så orolig över att det ska vara helt kasst ... Jag önskar att jag hade lite mer av hans mod och övertygelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0