Äntligen!!!

Var på körskolan idag och fick teorihjälp, det var förvånande nog riktigt skojigt och jag gick därifrån med ett leende på läpparna. Sedan när jag kom hem gjorde jag repetitionsfasen på hemsidan och hör och häpna; JAG KLARADE DEN MED BRAVUR, det var nästan barnsligt lätt helt plötsligt!!! Skuttade överlycklig ner till mamma och Lasse och skrek ut det glada beskedet, och nu vill jag bara ge hon som hjälpte mig med teorin en jättekram som tack för den ovärdeliga hjälpen! Är så grymt glad just nu så jag knappt vet vart jag ska ta vägen, för som jag kämpat med den där fasen och varit frustrerad över att jag misslyckats gång på gång. Känns som en enorm tyngd som lyfts från mina axlar nu, klarar jag detta klarar jag ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0