Drömrik natt

Gud så jag drömt i natt! Jag satt med i en talkshow tillsammans med IdolRabih och han började hångla med programledaren, jag var kompis med en prinsessa och skulle vakta hennes fisk som blev uppäten av hajar, jag fick en massa sand i mitt kameraobjektiv, jag stod i kassakön på H&M och stod och såg när en resebekantskap bestämde sig för att köpa svarta och vita hårklämmor, jag gick i skogen och träffade en gammal stallbekant som undrade vem som tagit hans grep, jag gick runt på Rusta av någon anledning ... Helt sjukt vad mycket man kan drömma på en och samma natt ...

Utvilad var jag i alla fall när jag vaknade :-)

Kommentarer
Postat av: lindaa

har du provat måla ögonbrynen än :)? isf, vart det bra?

2010-01-21 @ 18:30:50
URL: http://lindzorrs.blogg.se/linda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0