Jag är för ... Egen!

Jag har kommit fram till en sak: Jag är väldigt bra på att vara unik och jag i mångt och mycket, men jag är väldigt dålig på att härma andra. Därför är det väl föga förvånande att jag fortfarande inte gjort fotouppgiften att efterlikna ett redan existerande foto som en erkänd fotograf tagit. Gjorde ett försök senast idag, men jag tycker aldrig det blir tillräckligt likt. Däremot satte det igång kreativiteten att försöka och jag knäppte av en hel del häftiga bilder som förmodligen ingen tagit tidigare. Och med det säger jag inte att ingen kan ha tagit LIKNANDE bilder, men det är då utom min vetskap :-P Bilden jag skulle efterlikna är i alla fall så pinsamt olik att man allvarligt kan undra om jag ens försökt, men OM jag har! Till ingen nytta ...

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0